Ресурсний центр ГУРТ

Ресурсний центр ГУРТ
Анализ интернет сайта



free counters

Прозорість, муніципальна підтримка приватної і громадської ініціативи стало пріоритетом у Березанської ОТГ!

За рекомендаціями громадського аудиту прозорості, підзвітності та ефективності  управління комунальним майном та розвитку комунальної інфраструктури,селищна рада:

По-перше, рішенням № 16  від 22.02.2019 р. внесла відповідні доповнення у Перелік пріоритетних інвестиційних проектів, що у Додатку 2 Плану соціально-економічного розвитку Березанської об’єднаної територіальної громади на 2018-2020 роки;

По-друге,  рішенням № 30   від 22.02.2019 р. створила прозору процедуру оренди комунального майна   Березанської ОТГ.

Методистка громадського аудиту Тетяна Золотухіна так прокоментувала важливість прийнятих рішень для мешканців Березанщини:

«..Вітаємо депутатів, що погодились з аргументами громадських аудиторів та затвердили проекти рішення:

По-перше, З’явились проекти економічного розвитку, доповнив соціальні. Підприємці, домогосподарства, мешканці та їх громадянські об’єднання тепер можуть взяти участь у формуванні спроможної гармонійної громади за ресурсної, адміністративної, та фінансової муніципальної підтримці.

По-друге, Приватні структури отримали зрозумілу процедуру передачі в оренду комунального майна ОТГ без незаконної процедури участі депутатського корпусу як зайвої дозвільної ланки при прийнятті рішення щодо надання /продовження оренди комунального майна..».

Рішенням ради №16 «Перелік пріоритетних інвестиційних проектів» доповнено розділами, що містять заходи місцевої політики у сферах економічного розвитку, залучення інвестицій у таких сферах Туризм; Розбудова інформаційного; Агропромисловий комплекс; Розвиток земельних відносин та землевпорядкування територій; Забезпечення умов для соціально-економічного розвитку та розвитку малого і середнього підприємництва.

Тепер відповідно до Плану розвитку Березанської ОТГ на 2018-2020 р:

 

  • Вже затверджені відповідні конкурсні процедури часткового відшкодування відсоткових ставок за банківськими кредитами та вартості придбаних основних засобів в рамках Бізнес-проектів, що відповідають пріоритетам плану місцевого розвитку;
  • Заплановано розробка та запуск механізмів муніципальних грантів для реалізації соціальних проектів та ініціатив інститутів громадянського суспільства;

 

  • Передбачена підтримка господарюючим суб’єктам у сфері органічного виробництва для часткової компенсації витрат на сертифікацію та придбання насіннєвого матеріалу;
  • Сприяння розвитку сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів та фермерських господарств.

Нагадуємо, що громадський аудит виявив відсутність проектів економічного розвитку. Всі інвестиційні проекти відповідали напрямку «Забезпечення здорового способу життя» та в деякій мірі — Комплексний розвиток територій в інтересах територіальних громад. Таким чином, прийняття згаданих рішення селищної ради № 16 та № 30 від 22.02.2019р стало першим важливим кроком з виконання рекомендацій аудиту.

Також для опрацювання його результатів розпорядженням Березанського селищного голови №46  від 12.03.2019 р створена відповідна робоча група.

На першому засіданні 27 березня 2019 р робочою групою обговорено згадані перші кроки та погоджено подальші дії з виконання громадських аудиторів.

Фото засідання робочої групи Березанського селищного голови, що відбулось  27.03.2019р

Прес-служби ГО «Фонд розвитку м. Миколаєва» та ГО   « Е К О (Екологія, Культура, Освіта) Березань»

_____________________________________________________________________________

Громадський аудит та просування його рекомендацій проводиться в рамках проекту «Демократичне, належне управління комунальним майном у 2-х ОТГ Миколаївщини», які реалізується ГО «Фонд розвитку м. Миколаєва» за підтримки МФ «Відродження»та при партнерстві з ГО «Екоберезань», Установою «Агенція місцевого розвитку Коблівської ОТГ, Березаською районною радою  та виконкомами Березанської, Коблівської ОТГ.

Ініціатива є черговим заходом проектної ідеї «Дієві механізми гармонійного  розвитку сіл в ОТГ Миколаївщині», що реалізується Фондом при партнерстві з Миколаївською облрадою, Миколаївською ОДА згідно рішення облради №7 від 30.07.2015 р. «Про затвердження Плану заходів з реалізації у 2015-2017 роках..» та на виконання завдання 3.2.2. Стратегії розвитку Миколаївської області на період до 2020 року».

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>