Конкурс грантів: Солідарні дії об’єднань громадян та місцевого бізнесу для ефективних бюджетів Миколаївщини– 2016
за підтримки NED (м. Вашингтон, ОК, США)
Цілі конкурсу.
- Підвищення спроможності городян щодо участі у бюджетному процесі місцевого рівня, та щодо застосування дієвих методів контролю ефективності виконання місцевих бюджетних/цільових програм.
- Підвищення спроможності громадян щодо застосування механізмів поточного контролю використання бюджетних коштів через процедури тендерних закупівель.
- Просування дієвих механізмів, що забезпечують прозорість та ефективність бюджетного процесу, та підзвітність використання бюджетних коштів, на місцевому та обласному рівнях.
- Формування сталих партнерств за участю об’єднань громадян та місцевого бізнесу, що започатковують компанію по вирішенню проблеми відповідно до спільного плану солідарних дій.
- Відпрацювання методів залучення городян до заходів компанії з просування дієвих механізмів, що забезпечують контроль формування бюджету та використання бюджетний коштів на місцевому рівні:
б) навичками контролю органів місцевого самоврядування (ОМС) в процесі виконання місцевих бюджетів.
в) навичками дієвого оскарження в компетентних органах порушень в бюджетному процесі, в т.ч. в процедурах держзакупівель.
Проектна пропозиція має передбачати один чи кілька видів діяльності (наведений перелік не є вичерпним):
- моніторинг та аналіз:
— дотримання бюджетного законодавства на місцевому рівні, дисципліни формування та виконання бюджету
— доброчесності формування доходної частини місцевих бюджетів
— процедур закупівель місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування,
— виявлення перешкод для участі більшої кількості підприємців у закупівлях та проведення роботи з їх усунення;
- виявлення корупційних схем, оскарження дискримінаційних умов щодо участі у закупівлях, оскарження їх результатів;
Проектна пропозиція має передбачати широке інформування громадськості про хід та підсумки проекту
Географія конкурсу: міста, селища, села Миколаївської області.