Ресурсний центр ГУРТ

Ресурсний центр ГУРТ
Анализ интернет сайта



free counters

ТУРИЗМ, СПАДЩИНА ТА КРЕАТИВНІСТЬ

Проєкт «Туризм, спадщина та креативність» (BSB ТНС1130) є спільною ініціативою Грузинського центру культури та мистецтв, Європейського інституту культурного туризму EUREKA NPO та Фонду розвитку міста Миколаєва (ФРММ). Проєкт має на меті об’єднати сектори туризму та культурної спадщини для їх взаємної вигоди. Загалом, задачею проєкту є сприяння розвитку бізнесу в цих секторах шляхом створення креативних туристичних та культурних продуктів на основі об’єктів місцевої спадщини. Період впровадження проєкту — з 26.09.2020 до 30.06.2023. Проект реалізовано за підтримки Спільної операційної Програми «Басейн Чорного моря 2014-2020», співфінансовано Європейським Союзом через Європейський інструмент сусідства та країнами-учасницями – Вірменією, Болгарією, Грузією, Грецією, Республікою Молдова, Румунією, Туреччиною та Україною.

Креативний туризм на основі культурної спадщини — це форма подорожей, яка поєднує в собі приємний відпочинок, нові враження та можливість зануритися в абсолютно чуже середовище, відчути те, що виходить за рамки звичного життя. Це подорож в етнічно цікаву місцевість, де добре збереглася місцева жива культура, де люди живуть і думають по-іншому, виконують дивні обряди — куди можна організувати освітні та пригодницькі тури.

Креативний туризм — це спільний продукт культурної та туристичної індустрії, створений і представлений на туристичному ринку творчими людьми. Креативний туризм базується на особистих навичках і талантах, та має потенціал для збільшення ресурсів і робочих місць завдяки використанню інтелектуальної власності. Галузь креативного туризму передбачає продаж творчих ідей та творів мистецтва на професійному та аматорському рівнях. Однією з умов створення креативного туристичного продукту є захист інтелектуальної власності.

Діяльність проекту охоплювала три різні регіони: Добрич у Болгарії, Миколаївську область в Україні та Східну Грузію. Усі вони мають унікальну культуру, різноманітні історичні памʼятки, яскраві традиції та багаті природні ресурси. Пропозиції креативного туризму на основі спадщини та культурні продукти розкрили культурне розмаїття пілотних (тестових) локацій та вже приносять їм економічні вигоди. Об’єднання локацій креативного туризму у тематичні маршрути посилює їхні маркетингові можливості та поглиблює стійкі транскордонні ділові зв’язки.

Результати проєкту за трьома визначеними напрямками:

1) Розбудова спроможності місцевих субєктів для успішної транскордонної ділової співпраці у сфері креативного туризму та обєднання культурних секторів:

  • Розробка 3 навчальних програм у кожній з країн-партнерів;
  • Понад 24 тренінгових днів для представників сфери туризму та культури у кожній з країн-партнерів;
  • Розробка 3 тематичних посібників: Креативний туризм, Розвиток культурних продуктів, Підприємництво в туризмі та культурі;
  • 2 семінари для 30 представників місцевих органів влади у кожній з країн-партнерів;
  • 2 семінари для 30 туроператорів та екскурсоводів у кожній з країн-партнерів.

2) Розвиток інноваційних транскордонних креативних туристичних пропозицій та культурних продуктів, заснованих на місцевій спадщині:

  • Будівництво та обладнання етнографічного куточка у муніципалітеті Горі (Грузія);
  • Проведення конкурсу «Інноваційні стартапи у сфері креативного туризму та продуктів спадщини» та визначення 6 пропозицій креативного туризму та 3 культурних продукти у кожній з країн-партнерів;
  • Розробка понад 30 пропозицій креативного туризму та продуктів спадщини у кожній з країн-партнерів;
  • Створення 3 транскордонних маршрутів креативного туризму: Традиційні ремесла, гастрономія та вино, святкові заходи та соціальні практики, які об’єднують 3 країни-партнери;
  • Проведення 2 транскордонних інформаційних турів до Болгарії та Грузії для туристичних агентів з країн-партнерів;
  • Спільний семінар «Активи спадщини як джерело для розвитку креативного туризму» у м. Балчик, Болгарія, 14-16 лютого 2023 р.

3) Розробка платформ для спільного просування креативного туризму та культурних продуктів країн-учасниць:

  • Участь у Тбіліському IV Міжнародному фестивалі ремесел та дизайну ЕТНОФЕСТ, 14-16 жовтня 2022 року;
  • Спільна презентація на Міжнародному туристичному ярмарку у Берліні, 7-9 березня 2023 року;
  • Спільна презентація на Дні Європи 2023;
  • Проведення тематичного фотоконкурсу, травень 2023;
  • Створення онлайн-платформи www.tourndo.com

Понад 600 учасників та організацій стали частиною проєктних активностей, а організації-партнери і надалі продовжуватимуть працювати над цією темою. У рамках проєкту створено електронну платформу для спільного просування креативного туризму та культурних продуктів, яка встановлює прямий зв’язок між клієнтами та постачальниками. Подальше поглиблення результатів, досягнутих в рамках проєкту, сприятиме налагодженню зв’язків не тільки між країнами-учасницями Чорноморського регіону, а й за їх межами.

Контактна інформація:

Грузинський центр культури та мистецтв – головний партнер проєкту

Адреса: 0108, Грузія, м.Тбілісі, вул. Ніко Ніколадзе, 7

Телефон: +995 32 293 1335

Електронна пошта: natiat@gaccgeorgia.org

Фонд розвитку міста Миколаєва – партнер проєкту

Адреса: 54017, Україна, м.Миколаїв, вул.Севастопольська, 15, оф.3

Телефон: +38 0512 473 479

Електронна пошта: fondnikol@gmail.com

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>