Моніторинг ГО «Всеукраїнське об’єднання «Незалежна спілка спортсменів» виявив наступне :
Левова частина грошей миколаївської громади йде на оплату праці та на усілякі надбавки. В процентному співвідношенні це приблизно половина усього бюджету. Наприклад,:
МО «Школа вищої спортивної майстерності» (ШВСМ) бюджет якої у 2015 році склав 2 988 368, 07 гривен, то на оплату праці за КЕКВ 2111 склало 1 474 600, 00 гривен та надбавки за КЕКВ 2120 витрачено 537 900,00 гривен. Кількість працівників при цьому складає 45 осіб судячи з по іменного списку працівників. При тому штатних одиниць 41.5.
Другий об’єкт моніторингу є МОК КДЮСШ бюджет якої складав у 2015 році 3 246 078, 07 гривен, на оплату праці за КЕКВ 2111 було витрачено 1 613 200, 00 гривен, а на надбавки за КЕКВ 2120 витрачено 571 300.00 гривен, при штатній кількості одиниць 58, 5.
І якщо в МО ШВСМ левова частка працівників, а саме 26 осіб є тренери викладачі, то в Миколаївської обласної комунальної комплексної дитячо-юнацької спортивної школі (МОК КДЮСШ) тренерів всього 12 одиниць, решту складають інші професії.
Виходячи с цього, на оплату навчально-тренувальної роботи, закупку обладнання поїздки на змагання, та інші витрати на потреби спортсменів остається в МО ШВСМ усього 975 868, 07 гривен, а відповідно в МОК КДЮСШ усього 1 061 578, 07 гривен.
Також триває вивчення документів, про закупівлю товарів та послуг в сфері спорту, знов ж таки на прикладі МО ШВСМ, та МОК КДЮСШ. За інсайдерскою інформацією деякі товари, а саме екіпіювання та обладнання яке указано в документах по факту ні хто не бачив та не отримував. Це потребує подальшого вивчення, але вже зараз можна казати, про деякі придбання за завищеними цінами.
Коментуючи перші результаті моніторингового дослідження Керівник ГО «Всеукраїнське об’єднання «Незалежна спілка спортсменів» Володимир Рудніченко в інтерв’ю роес-службі ФРММ казав:
« Очевидно те, що до спортсменів та їх потреби грошей катастрофічно не вистачає і це положення речей необхідно міняти в сторону збільшення фінансування саме навчально-тренувального процесу, оздоровлення дітей, тощо.
Зокрема робота нашої команди направлена на виявлення недоліків у фінансуванні та використанні грошей у сфері спорту за для того, щоб у подальшому усі негативні випадки не повторювалися, а були проаналізовані та перетворені в ефективні та прозорі механізми для розвиту спорту та здорового способу життя. Ще багато питань буде в процесі моніторингу, але без цієї роботи та прозорості і ефективності використання бюджетних грошей про розвиток спорту в Україні в цілому та в Миколаєві окремо не може бути і речі…
Сподіваємося на підтримку громади та владних структур у реалізації конструктивних ініціатив!!!»
Результати моніторингу незабаром будуть обговорено за місцевим круглим столом. Його , рекомендації щодо підвищення прозорості та ефективності будуть направлено органам місцевого самоврядування м. Миколаєва. А щодо фактів виявлених за думкою громадських експертів порушень законодавства України , будуть направлені скарги у відповідні органи.
Прес-служба ГО «Фонд розвитку м. Миколаєва» за матеріалами ГО «Всеукраїнське об’єднання «Незалежна спілка спортсменів»
Моніторинг відбувається в рамках проекту «Доступність спорту кожному!
Прозорість витрат бюджетних коштів на фізичну культуру та спорт» який реалізує ГО Доступність спорту кожному! Прозорість витрат бюджетних коштів на фізичну культуру та спорт» при підтримці ГО «Фонд розвитку міста Миколаєва» за кошти Національного Фонду підтримки демократії (NED м. Вашингтон, США).