Проект спрямовано на інтеграцію секторів туризму та спадщини задля досягнення їх взаємної вигоди. Загалом, ії метою є розвиток бізнесу в цих секторах шляхом розвитку креативного туризму та культурних продуктів на основі локальних активів.
Період реалізації з 26.09.2020 до 26.12.2022 року.
Партнер у Болгарії: Європейський інститут культурного туризму EUREKA NPO
Меморандуми про партнерство з: Миколаївською, Вознесенською, Березанською, Коблівською, Галицинівською, Радсадівською, Мішково — Погорілівською, Кам’яномостівською, Снігурівською місцевими радами.
Команда проекту
Реліз проекту http://frgn.mk.ua/?p=11999
Відео на: ТРК НІС-ТВ ; ТРК МАРТ ; ТРК UA: Миколаїв ; ІНШЕ — ТВ ; NK
Заходи:
По- перше, Публічні заходи проєкту . Додаток 1
По- друге, Інвентарізація Звіт про проведену інвентаризацію ресурсів (активів) спадщини для розвитку креативного туризму та продуктів культури
Анонс TV: ТРК «Ніс- ТВ» ; ТРК «МАРТ»
По- третє, Школа креативного туризму. Додаток 2
По- четверте, Діяльність випускників Школи— Додаток 3:
По- пяте, Конкурс підтримки ініціатив : Оголошення ; Переможці . Семінар і вітання переможців
Додатково. Укладання меморандумів з 5-ю місцевими головами. Додаток 4 :
Засідання наглядової ради проекту 26.01.21
ПРОМІЖНІ ПІДСУМКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ПРОЄКТУ THC